2012/12/10

9.

lulu zaprosiła mnie do zabawy 
christmas tag
TAGUJĘ: joanna m. tiru-riru  vill


1. kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
dekorowanie domu zaczynamy zwykle jakieś trzy dni przed samymi świętami
2. posiadasz kalendarz adwentowy?
nie posiadam kalendarza adwentowego, ale to w sumie dobrze, 
bo i tak nie potrafiłabym wydzielić sobie jednej czekoladki na dzień 
3. jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
 jeśli chodzi o ulubione filmy świąteczne, to pierwszy film jaki przychodzi mi na myśl ma w tytule 'kevin' 
4. czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
każde święta wspominam miło, choć najlepsze wspomnienia pochodzą z dzieciństwa,
 kiedy wszytko to wydawało się jeszcze bardziej magiczne
5. jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
święta są  spokojne, gdyż spędzamy je zwykle w domowym gronie, zdecydowanie rzadziej z dalszą rodziną. dekorujemy dom, ubieramy choinkę, pieczemy ciasta, przygotowujemy potrawy, a w tle grają nam kolędy. w wigilię dzielimy się opłatkiem, choć czasem zamiast niego - chlebkiem. włączamy do tego domowe zwierzątka
6. co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
najbardziej w świętach lubię spokojną rodzinną atmosferę, słodkości i upominki
7. czy masz jakieś tradycje świąteczne?
spędzamy święta tradycyjnie - nic odbiegającego od normy. patrz pkt. 5
8. jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
zgadzam się z tym, że kolędy nadają świętom magicznego klimatu, aczkolwiek nie lubię ich na tyle, by mieć jakieś ulubione
9. jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
mamy sztuczną choinkę, ale jest bardzo bogato ozdobiona. przeważają na niej złote i czerwone kolory, 
choć co roku przybywa jakaś nowa ozdóbka. 
10. jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
uwielbiam słodkie zapachy ciast, świąteczną porą unoszą się po całym domu
11. jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
 podobają mi się białe lampki, choć w święta bardziej lubię patrzeć na kolorowe
12. odliczasz dni do świąt?
lubię święta, ale odliczam dni do nowego roku
13. ulubiony zimowy lakier do paznokci?
 nie mam ulubionego koloru lakieru do paznokci na zimę. zawsze wybieram odcienie brązu
14. ulubiony zimowy napój?
zawsze najchętniej piję herbatkę, choć zimową porą często sięgam po kubek barszczu
15. jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
 na święta w swoim pokoju rozwieszam lampki, a mama stawia mi na półkę małą choineczkę, lub jakiś stroik




2 komentarze:

  1. Pozwolisz, że odpowiem tutaj?
    1. To zależy co nazwać przygotowaniami, czy jest nimi kupowanie prezentów, czy może dekorowanie domu. Nie umiem jednoznacznie powiedzieć, bo zawsze to jest kiedy indziej, nie ma konkretnej daty.
    2. Nie i nie pamiętam, bym kiedykolwiek się w to bawiła.
    3.Nie mam takowych.
    4. Jakieś na pewno mam, np kot bawiący się bombką, lub wskakujący na choinkę, w efekcie czego zarówno choinka jak i kot znalazły się na ziemi :D
    5. To zależy bo jakby nie patrzeć domów mam teraz cztery i praktycznie co roku jestem gdzie indziej, ale chyba najbardziej lubię te u mojej mamy, lub teściowej (przyszłej) ciepłe, pełne uśmiechu i z dobrym winem ;-)
    6. Zdecydowanie obdarowywać bliskie mi osoby... i pierogi :D
    7. Hmmm.... choinka.
    8. Brak, ja cały rok słucham czegoś z mocą, także nawet w święta u mnie w słuchawkach raczej enigma ;)
    9. Taką jak w zeszłym, małą czarną z niebieskimi bombkami i czarną gwiazdą ;D
    10. Ciasta, zdecydowanie świeżego ciasta :D
    11. Czerwone, ogólnie ten kolor lubie najbardziej z czarnym połaczone, ale lampek czarnych ni ma a szkoda ;P
    12.Jeszcze nie, za to odliczam dni do świątecznej przerwy ^ ^
    13. W ogóle paznokci nie maluje.
    14. Herbata z miodem i cytryną
    15. Jest posprzątany :P A tak poważnie, to niewiele się zmienia, nie mamy ani więcej niż jeden pokój ani dużo ozdób, ani miejsca by je umieszczać.

    Dziękuję za zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano, tak jakoś stwierdziłam że skoro mam w pokoju prawie wszystko w delikatnym fiolecie, to czemu i nie blog? Z kotkami tak samo, całą ścianę mam nimi oklejoną :D

    A co do zabawy, to supcio że odpowiedziałaś. W sumie to mój pierwszy tag i nie wiedziałam jak to wyjdzie.
    W ogóle, mogłybyśmy razem lampki na choinkę wybierać! 8D

    OdpowiedzUsuń