2012/12/06

4.

list do Św. Mikołaja
Święty Mikołaju, nie zapomniałeś Ty o mnie przez ostatnie lata?
wiem, że droga do mnie jest okropnie trudna i zakurzona,
ale ostatnio staram się wszystko uprzątnąć.
piszę list dlatego, że muszę Cię przeprosić.
nie chodzi o to, że byłam niegrzeczna,
lecz o to, że zgubiłam gdzieś Twój obraz i całą te magię świąt.
nie chcę od Ciebie żadnych przedmiotów o które ludzie proszą, mimo, że mogą je kupić bez Twojej pomocy, nie chcę też księcia na białym koniu..
jeśli możesz, pomóż mi tylko oczyścić dusze i umysł,
bo są zagracone tym wszystkim, co niepotrzebne.
narysuj dla mnie mapę życia, wskaż ścieżki, którymi powinnam podążać,
oznacz znakami ślepe uliczki, bym nie zmierzała znowu donikąd,
bym nie musiała dłużej błądzić. przywróć mi wiarę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz